سپهر رنگ آرافام

رنگ آلکیدملامین کوره ای

لاک کوره ای الکیدملامین : این محصول مقاوم در برابر زرد شوندگی – مقاومت به سايش – چسبندگی مناسب – براقيت بالا – سختی بالا میباشد و همچنین درپوشش انواع سطوح فلزی، لوازم خانگی، قطعات خودرو و … کاربرد دارد.

رنگ پلی استرکوره ای : این رنگ بر اساس رزین استر اشباع طراحی شده است. کاربرد این محصول در بسیاری از صنایع از جمله لوازم خانگی، پوشش بیرونی قوطی ها، خودرو سازی و تأسیسات می باشد. این محصول در کوره سخت می شود. از سایر ویژگی های آن می توان چسبندگی و سختی بالا، ماندگاری رنگ و براقیت مطلوب، قابلیت انعطاف مناسب و مقاومت محیطی مطلوب را نام برد.

رنگ اکریلیک کوره ای : اين محصول بر پايه رزين اكريليك ترموست فرموله گرديده كه بعد از پخت در كوره فيلمي با سختي ،براقيت و خواص مكانيكي عالي ارائه مي دهد. اين رنگ در مقايسه با ساير رنگ هاي كوره اي داراي كيقيت بسيار بهتري بوده و به همين دليل بطور گسترده ، در صنايع لوازم خانگي، كه در معرض نور مستقيم خورشيد قرار ندارند، مورد استفاده قرار مي گيرد.

رنگ کوره ای آلکید-ملامین بر پايه رزينهای شورت اويل وملامين بصورت تک جزئی توليد وبسته بندی ميگردداین محصول بدليل چسبندگی وبراقيت بسيار خوبی که بر سطوح فلزات دارند بيشتر در صنايع فلزی مورد استفاده قرار ميگيرند .