سپهر رنگ آرافام

اخذ لوح حمایت از مصرف کننده در سال 1396 توسط سپهر رنگ آرافام

مدیر عامل واحد برگزیده رعایت حقوق مصرف کننده استان تهران مطرح کرد

نگاه ویژه سپهر رنگ «آرافام» به تولید و فروش

توان بالا در انطباق پذیری و وفق یافتن با شرایط بازار بدون افت محصول، پیش نیاز هر موفقیت تجاری و تولیدی است. بختیار خسروی، مدیر عامل شرکت سپهر رنگ آرافام هفته گذشته طی اظهاراتی به مناسبت معرفی این شرکت. به عنوان برگزیده پنجمین جشنواره رعایت حقوق مصرف کننده استان تهران. طی سخنانی با خبرنگاران توضیحاتی در مورد این شرکت ارائه کرد.
سپهر رنگ آرافام که یکی از شرکت های موفق در حوزه تولید انواع رنگ است. از حدود — سال قبل فعالیت خود را در زمینه تولید رنگ های صنعتی، خودرویی، دریایی و ساختمانی، تولید. و اجرای انواع پوشش های حفاظتی و کفپوش های صنعتی (اپوکسی و پلی یورتان) آغاز کرد.

تولید در سپهر رنگ آرافام

این شرکت از همان بدو فعالیت تولید. محصولاتی منطبق با نیاز و با بالاترین کیفیت را در دستور کار قرار داد. و خیلی زود به یکی از نام های محبوب نزد مصرف کنندگان تبدیل شد.
خسروی یکی از رموز موفقیت این شرکت را تلاش برای ارتقای بهره وری. در کنار حفظ کیفیت محصولات عنوان می کند. که به خصوص در سال های گذشته با وجود تحریم های فلج کننده علیه کشور. نقش به سزایی در موفقیت شرکت و تداوم فعالیت در بالاترین سطوح ایفا کرد.

 

توسعه در سپهر رنگ آرافام

سپهر رنگ آرافام در فرآیند توسعه ای خود توجه ویژه ای به ضرورت بومی سازی محصولات و انطباق تولیدات با شرایط اقلیمی کشور مبذول داشته است. و برای نیل به این هدف یک واحد پیشرو تحقیق و توسعه را دایر کرده است.
در همین حین سعی شده در مرحله خرید بهترین مشاوره به خریدار داده شود تا محصولی منطبق با نیاز تامین شود. ولی پس از خرید برنامه حمایتی شرکت ادامه یافته و سعی می شود روند مشاوره برای دستیابی به بهترین نتیجه تا پایان اجرا برنامه ادامه یابد.
بر اساس اظهارات خسروی یکی از دلایل شکل گیری این نگاه خاص به تولید و فروش همکاری تنگاتنگ این شرکت با واحدهای دانشگاهی و دانش آموخته های مراکز آموزش عالی است. که عملکرد شرکت کاملاً نمود یافته است.

برنامه های آینده سپهر رنگ آرافام

سپهر رنگ آرافام برای سال آینده طرح نفوذ به بازارهای خارجی را دستور کار دارد. که بر اساس آن باید مقدمات حضور فراگیر محصولات این شرکت در بازارهای منطقه ای فراهم شود. خسروی با اشاره به این واقعیت که با توجه به حضور پر رنگ شرکت های ترک در بازارهای منطقه ای و حمایت گسترده آنکارا از این شرکت ها رقابت با آنان کار ساده ای نخواهد بود. اما در عین حال یادآوری می کند شرکت های ایرانی از جمله سپهر رنگ آرافام با اتکا به دانش و همت کارگر ایرانی قطعاً از عهده این مهم برخواهند آمد.
از او به نیابت از مجموعه تحت مدیریتش، در پنجمین جشنواره رعایت حقوق مصرف کننده استان تهران به واسطه توجه جدی به خواست مشتری در همه رده ها با اعطای تندیس و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

photo_۲۰۱۸-۰۳-۱۰_۱۰-۱۰-۲۹

اخبار سپهر رنگ آرافام